????در صورتی که در سایت فاقد اکانت هستید می توانید - از این طریق عضو شوید
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 16






Threaded View

  1. Top | #4

    تاریخ عضویت
    فروردین 1390
    عنوان کاربر
    کاربر ویژه
    میانگین پست در روز
    0.11
    نوشته ها
    614
    تشکر کرده
    143
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad ashrafi نمایش پست ها
    اقایehsan_8665.ایشون نگفتن که چون تعداد مرد و زن با هم برابره پس باید به یک اندازه ارث ببرن.

    ایشون فقط به تعداد کلمه های مرد و زن در قران اشاره کردند.
    من هم با نظر آقای اشرفی موافقم ,احکامی که در قرآن یا در روایات در مورد مرد و زن آمده از قبیل ارث یا دیعه یا ....و در امور خانوادگی مانند تمکین زن از مرد و....بنا به حکمت و علم خداوند از نوع خلقت مرد و زن میباشد حداقل من روایتی بر این اساس که زن از مرد از جایگاه شخصیتی یا خلقت پایین تر است را ندیدم اگر همچین روایتی داریم دوستان بیاورند تا ما هم استفاده کنیم..البته باید به روایت لولاک خلقت الافلاک نیز توجه داشت
    علی زیباترین نام جهان است علی ذکر لب صاحب زمان است
    به کوری دو چشم اهل انکار فقط حیدر امیرالمومنین است

  2. تشکر شده توسط :

    حامد (شنبه 04 خرداد 92)


مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •