
نوشته اصلی توسط
mohammad ashrafi
اقایehsan_8665.ایشون نگفتن که چون تعداد مرد و زن با هم برابره پس باید به یک اندازه ارث ببرن.
ایشون فقط به تعداد کلمه های مرد و زن در قران اشاره کردند.
من هم با نظر آقای اشرفی موافقم ,احکامی که در قرآن یا در روایات در مورد مرد و زن آمده از قبیل ارث یا دیعه یا ....و در امور خانوادگی مانند تمکین زن از مرد و....بنا به حکمت و علم خداوند از نوع خلقت مرد و زن میباشد حداقل من روایتی بر این اساس که زن از مرد از جایگاه شخصیتی یا خلقت پایین تر است را ندیدم اگر همچین روایتی داریم دوستان بیاورند تا ما هم استفاده کنیم..البته باید به روایت لولاک خلقت الافلاک نیز توجه داشت
علی زیباترین نام جهان است علی ذکر لب صاحب زمان است
به کوری دو چشم اهل انکار فقط حیدر امیرالمومنین است