یعنی فقط می تونید عصمت را در افعالی که از روی عمد انجام می دهد ثابت کنید اما اگر سهوا اشتباه کرد چه ؟؟؟اشکالی که ندارد خلیفه خدا باشد و سهوا اشتباه کند اگر این را قبول کردید عصمت اثبات نمی شود
اگر بخواهیم به حسین کمک کنیم باید بگم در باره حضرت داود خداوند اشتباه در قضاوت را در قران اورده است
و بقیه کسانی که خلیفه خداوند بوده اند مثل حضرت موسی در کشتن قبطی یا حضرت یوسف که شیطان یاد خدا را از و می برد
یا پیامبر اسلام که قرآن بارها مورد مواخذه قرار داده است مثلا فرموده :
عفی الله عنک لم اذنت لهم توبه 42
البته این ها من خودم قبول ندارم برای اینکه بحث داغ بشه مطرح کردم
تنور استدلال باید گرم بمونه



پاسخ با نقل قول
