یه طوری بذارهکه نظم معنی پیدا کنه نه الکی بذاره
یه طوری بذارهکه نظم معنی پیدا کنه نه الکی بذاره
کوچه های غربت و قحطی یک مرد بود.......
خانه مان در غارتِ،بی غیرتی نامرد بود.......
اشک ما نذر روضه ی زهراست (سلام الله علیها).......
چادر خاکی شروع کربلاست .......
یا علی بن ابی طالب (صلوات الله و سلام علیهما)
نو کرتم یه ذره توضیح بده دو خظط سه خط توضیح بده
الکی نذاره یعنی چه ؟؟؟؟
نو کرتم یه ذره توضیح بده دو خظط سه خط توضیح بده
الکی نذاره یعنی چه ؟؟؟؟
یعنی اینکه
برا خودش الکی ور نداره نونو بذاره ته سفره یا...
با یه هدفی باشه
و اون هدفش هم دلیل داشته باشه
مثلا نون هم ته سفره هم وسط هم اولش بذاره
که هر کس احتیاج داشت برداره
کوچه های غربت و قحطی یک مرد بود.......
خانه مان در غارتِ،بی غیرتی نامرد بود.......
اشک ما نذر روضه ی زهراست (سلام الله علیها).......
چادر خاکی شروع کربلاست .......
یا علی بن ابی طالب (صلوات الله و سلام علیهما)
ببخشید اشتباه شد درباره این هدف داشتن یه مقدار خیلی خیلی زیاد توضیح بده
بنظرم بحث به جای خوبی رسیده با توجه به فراز توحید مفضل که ذکر شد و شرحی که از علامه مجلسی آمده
به نظرم حمید رضا و حامد دقیقا به معنای نظم نزدیک شدن.در توحید مفضل نظم اولا در یک مجموعه معرفی میشه
دوما ارتباط و یکپارچگی اعضا مجموعه فکر می کنم رکن دومش باشه.
که البته دانشمندان زیادی به این رکن دوم اشاره کردند و قوانین زیادی را در طبیعت حدس زدن
کوچه های غربت و قحطی یک مرد بود.......
خانه مان در غارتِ،بی غیرتی نامرد بود.......
اشک ما نذر روضه ی زهراست (سلام الله علیها).......
چادر خاکی شروع کربلاست .......
یا علی بن ابی طالب (صلوات الله و سلام علیهما)
یه چیز خیلی ساده بگم
من از حرفای حمید رضا اینو فهمیدم که هر چیزی که در این دنیا هست یک دلیلی و یا یک حکمتی برای وجودش هست
و این همومن نظمه درست گفتم حمید جان؟
تا حدودی بله
نظم یکپار چگی هست واز این میتونونیم به دلیل حکمت هم برسیم همون سخن شما
کوچه های غربت و قحطی یک مرد بود.......
خانه مان در غارتِ،بی غیرتی نامرد بود.......
اشک ما نذر روضه ی زهراست (سلام الله علیها).......
چادر خاکی شروع کربلاست .......
یا علی بن ابی طالب (صلوات الله و سلام علیهما)