👌قابل توجه مغلطه گرانی که می گویند اهل بیت علیهم السلام خودشان مریض می شدند!!!

⁉️آیا انبیاء و خلفای الهی به هر بیماری مبتلا می شوند حتی امراض خبیث و نفرت انگیز؟

#دار_الشفاء

▪️وَ قَالَ(عَلَيْهِ السَّلاَمُ):«إِنَّ أَيُّوبَ(عَلَيْهِ السَّلاَمُ)مَعَ جَمِيعِ مَا ابْتُلِيَ بِهِ لَمْ تُنْتِنْ لَهُ رَائِحَةٌ،وَ لاَ قَبُحَتْ لَهُ صُورَةٌ،وَ لاَ خَرَجَتْ مِنْهُ مِدَّةٌ مِنْ دَمٍ،وَ لاَ قَيْحٍ،وَ لاَ اسْتَقْذَرَهُ أَحَدٌ رَآهُ،وَ لاَ اسْتَوْحَشَ مِنْهُ أَحَدٌ شَاهَدَهُ،وَ لاَ تَدَوَّدَ شَيْءٌ مِنْ جَسَدِهِ، وَ هَكَذَا يَصْنَعُ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ بِجَمِيعِ مَنْ يَبْتَلِيهِ مِنْ أَنْبِيَائِهِ وَ أَوْلِيَائِهِ الْمُكَرَّمِينَ عَلَيْهِ. وَ إِنَّمَا اجْتَنَبَهُ النَّاسُ لِفَقْرِهِ وَ ضَعْفِهِ فِي ظَاهِرِ أَمْرِهِ،

🔸امام باقر علیه السلام: حضرت ایوب در تمام آن مدتی که مبتلا بود، بدنش بوی نامطلوبی نگرفت و شکل وی زشت نگردید و از بدن مبارکش خون و چرک جاری نشد. هر کس آن حضرت را مشاهده می*کرد در نظرش ناپسند نبود و از دیدن آن بزرگوار وحشت نمی کرد و بدنش با اینکه زخم بود دچار کرم نشد. خدا در مورد همه انبیا و اولیایی که گرامی بودند و آنان را مبتلا می*کرد همین عمل را انجام می*داد. مردم بدین جهت از حضرت ایوب علیه السّلام دوری می*کردند که آن بزرگوار در ظاهر امر تهیدست و ضعیف بود.

📚تفسیر البرهان/ج4/ص663
📚بحارالانوار/ج44/ص275
📚التفسير الصافي/ج4/ص303
📚قصص الأنبياء (جزائری)/ج231
📚تفسير نور الثقلين/ج3/ص446
📚العوالم/ص520
📚مرآة العقول/ج9/ص344

‼️ای کوردلان منکر احادیث! کم خلط مبحث کنید؛ کم مغالطه کنید؛ کم قیاس های عُمَری کنید
مسموم شدن با سم با بیماری های خبیث یکی است؟ کدام نبی یا امامی مبتلا به بیماری خبیث شده؟ شما اگر شیعه هستید که نیستید یک روایت بیاورید که خلیفة الله مبتلا به مرض خبیث و منفور شده باشد.

😏 شمایی که اسم خودتان را گذاشتید خادم حرم حضرت معصومه و خادم حرم امام رضا علیهما السلام، شما در حقیقت خادم مامون و هارون لعنة الله علیهما هستید نه خادمان اهل بیت علیهم السلام. شما در حقیقت بندگان پول هستید نه عباد الله. اگر فردا روز به شما پول بدهند و بگویند کلنگ بگیرید و قبور مطهر را خراب کنید لابد با یک #توجیه این کار را نیز می کنید ، کوفتتان شود نانی که از اهل بیت علیهم السلام بر سر سفره های خانه خویش بردید تا روزی به زوار این حرم های مطهر بگویید: خودِ اهل بیت علیهم السلام مریض می شدند و این حرم آلوده است؛ حقا که شما خیانت کارانی بیش نیستید؛ خائنین به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام.