پس تعارض رو خودتون هم قبول دارین که وجود داره. علتش هر چی هست باشه ما که الان با این علتها روبه رو نیستیم الان ما هستیم و این احادیث که امکان دست کاری شدنشون عقلا وجود داره (و به نظر من دست کاری نشدنشون خیلی بعیده) اما در مورد اون اصول چهارصد گانه که و راحادیث قطعی الصدور که می فرمایید به تایید ائمه رسیدن اگرفرض کنیم که همه راویا همونقدر مومن بودن که شما میگید و ما هم براین تصوریم مساله اینه که همه اینا از کانال تاریخ عبور کردن و با اون شرایط استنساخ و نگهداری و...مانمی تونیم مطمئن باشیم که تغییری در اونها ایجاد نشده مگر اینکه از همه اونها دستخط داشته باشیم و البته دستخط های شناخته شده. اگر چنین چیزی هست به من هم بگید چون در مورد اثار همه کسانی که به دستخط خودشون نمونده یا شناخته شده نیست این شبهه وارده اما خوب حرف دیگران مطلقیت نداره بنابراین به قرائن اکتفا میشه. تازه اگه همین تاریخمندی رو هم در نظر نگیریم بحث اول من سر این بود که اگر شما همین الان امام رو حاضرداشته باشین و دونفر پای صحبتش بشینن(چه رویایی!) اون دو نفر خیلی بعیده که این صحبتها رو عین هم تقریر کنن دلایلش رو هم گفتم. حالا این رو در مورد دهها نفر و در طول سالهای زیاد در نظر بگیرین ببینین چی میشه؟